به تعدادي شيوه مي‌قدرت با كلمه ها كليدي بازي كرد: سئو در مشهد

Broadكلمه ها كليدي كه به يك تيتر یگانه ربط دارا‌هستند.كلماتي كه به‌فيس تنها تايپ ميگردند به شرايط كلي دارا هستند.براي نمونه كفشعبارتيك عبارت یگانه دربرگيرنده تعدادي کلمه و واژه تايپ شود.يك واژه و کلمه همگاني يار و همپا با يك عبارتبراي نمونه : كفش ارزان، خريد كفش، فروش كفش و

كلماتي كه دقيقا به يك تيتر یگانه مربوط مي گرددلغات كليدي كه فقط دربرگیرنده تيتر اصلي مي گردندمشتمل بر [] ميگردندبراي نمونه [كفش]عباراتي كه دربرگیرنده يك حرف يگانه نباشندكلماتي مي باشند كه هنگامي شما ميخواهيد يك کلمه broad يا اين كه يك عبارت را كاوش فرمائيد اما نميخواهيد یاور آن تبليغات اكران داده شودبا نماد منها(-) مقدمه مي‌گرددبه تیتر نمونه در جستجوي كفش نمي خواهيد عبارت ارزان” براي شما اكران داده شودبه تیتر نمونه -ارزانبراي پیدا کردن کلمات كليدي به چه ابزاري نياز داريم؟ايده‌هاي خودتانهر آنچه را كه فكر مي كنيد مردم در موتورهاي كاوش در مورد متاع شما سرچ مي نمايند بنويسيد و آنها را نوع‌بندي نمائيد و در نرم‌افزار اكسل قرار دهيد. گونه‌بندي كردن سبب مي گردد كه شما رئيس بيشتري بر روي لغت ها كليدي‌تان داشته باشيد و به‌راحتي در ابزار پایین از آنان به كارگيري فرمائيد.

AdWords Keyword Tool

اين نرم‌افزار احتمالا يكي پركاربردترين كلماتي می باشد كه مورداستفاده عموم seo كاران قرار ميگيرد.

عبارات پيشنهادي خويش گوگلبراي کشف کردن کلمات و معیار استفاده از آن‌ها در گوگل و مكان جغرافيايي كه بيشترين جستجوي آن كلمه و کلمه و واژه انجام يافته مي‌باشد به Google Insights forSearch مراجعه‌نماييد.



SEMRushاين ابزار يك كدام از ابزارهاي بسيار موءثر میباشد زيرا‌كه تمام جزئيات درخصوص يك کلمه و واژه را در مشت شما قرار مي دهد. البته براي به کار گیری از آن بايستي هزينه پرداخت فرماييد. ولي در صورتي‌كه حقيقتا در بهینه سازی دورازشوخي مي‌باشند و ميخواهيد رشته‌اي كاركنيد بی تردید از آن به كار گيري نمائيد.




Ubbersuggestدر صورتي‌كه درپي ابزاري ميباشيد كه كلماتي مرتبط با کلمه و كلمه موردنظر شمارا اكران دهد به سراغ اين آيتم برويد.





توليد محتواي قادرفعلا‌كه كلمه ها كليدي مربوط به حوزه خويش را پيدا كرديد مي بايست به تولید محتوا بپردازيد. براي تولید محتوا يك ساختار و استراتژي را تعريف و تمجيد نماييد. شما مي بايست مورد ها پايين را در حيث بگيريد:

كاغذ اصليتوليدها يا اين كه سرويس هااينفوگرافيبلاگهافيلم و ويديوعكسو…استراتژي تولید محتوا و عنا وين موردنظرتان را هماهنگ نماييد. براي اينكه محتواي کارکشته داشته باشيد بايستي نكاتي را در حيث بگيريد:

به ساختار محتوا كه شامل: عناوین، معرفي فرآورده، متن اصلي و فيض‌گيري ، مي باشد توجه فرماييد.محتوايتان بي ترديد مي بايست دربرگيرنده خيل عظيم پيوند، فيلم، عكس باشد.مسلما امكان به اشتراك‌گذاري را لحاظ نمائيد.محتوايي كه ناب باشد تنظيم نماييد. يعني نبايد تكراري باشد و ورژن برداري يك متن از وب سایت ديگر نباشد.



بهینه‌سازي onsite اينترنت‌سايتتانبراي بهینه‌ سازي onsite شيوه هاي متعددي موجود است كه ما در اينجا مهمترين آن‌ها را ذكر مي كنيم.اولي و مهمترين نكته داشتن كدهاي HTML و CSS کار کشته ميباشد كه بوسيله طراح وبسایت شما نوشته ميگرددعنواني یگانه براي صفحه اينترنت خويش در حيث بگيريد. اين آيتم را براي مشتري بنويسد خير براي موتورهاي كاوش.از meta description اختصاصي براي برگه هاي به كار گيري فرمائيد. اين گزينه فاكتور سكو‌بندي نیست ولی براي موتورهاي كاوش بسيار مهم میباشد.به كار گيري از خصيصه alt براي عكس‌هابه كار گيري از تگ‌هاي هدينگيك اينترنت‌سایت با سرعت‌بالا بسازيد تا خيلي سريع سكو طراحي سايت تان ارتقا يابد.ساختار اينترنت‌سايتتان بايستي به‌قدري معمولي باشد كه به کار گیری كننده بتواند به‌راحتي محتواي آیتم نياز خويش را پيدا نمايد.خيلي مواظب محتواي تكراري باشيد. در صورتي ورقه‌اي شبیه صفحات شما موجود است صد رد صد از noindex و تگ‌هاي استاندارد به كارگيري فرمائيد.بعداز انجام بهینه سازی onsite برگه اينترنت خويش را به Google Analytics و Google Webmaster Central بيشتر نماييد تا خزنده‌ها خطاهاي احتمالي را پيدا نمايند.





قرار دادن پيوند در كاغذبه عبارتي‌طور كه مي دانيد پيوند‌ها براي افزایش بهینه سازی وب سایت بسيار مهم میباشند. يك كدام از برگ خريدهاي گوگل براي سكو‌بندي وبسايت‌ها، تعداد لينك و پيوند‌هاي موجود در آن اینترنت سايت است. ولي دقت نماييد كه نبايد هر لينكي را در کاغذ قرارداد. قرار دادن لينك و پيوند‌هاي اسپم، لينك و پيوند كردن به وب سایت‌هاي ضعيف، لينك و پيوند كردن کلمات نامناسب و … میتواند تولید سايت شمارا پنالتي نمايد. پس خيلي مواظب لينك و پيوند‌ها باشيد و براي پيوند كردن يك متن آلرژي به خرج دهيد.يك بك لينك و پيوند ( backlink ) خوب چه لينكي مي باشد؟بك پيوند خوب لينكي ميباشد كه خصوصيت پايين را داشته باشد:

از اینترنت سايت‌هاي کارکشته پيوند گرديده باشدبه زمینه داراي ربط به اينترنت‌وبسايت لينك و پيوند گرديده باشدلينك و پيوند توصيفي با anchor text مطلوبپس از توليد پيوند از خويش بپرسيد كه آيا اين پيوند مناسب اینترنت سايت اينجانب مي‌باشد و قيمت كليك كردن را دارد؟ در حالتي‌كه جوابتان آري میباشد پس آن را به كاغذ‌تان طولاني خیس فرمائيد.

توسعه و گسترش و لينك و پيوند سازيصد رد صد اين را مي دانيد كه پيوند‌هاي اسپم موجب پنالتي شدن وبسايت ميشوند. بدون شک خويش شما هم از لينك و پيوند‌هاي اسپم بيزاريد و دوست نداريد روي آن‌ها كليك نمائيد. پس اينكه لينكتان براي يوزرها موءثر باشد مقداري مشقت بار میباشد. هركسي به چيزهاي قابل‌اعتماد روي مي آورد. پس لينك و پيوند‌هايي را در تولید اینترنت سايت قرار دهيد كه براي مخاطبانتان اثرگذار باشد و هركسي باعلاقه روي آن كليك كرده و مطالب مربوطه را تا پايان مطالعه كند.ولي چه كسي به وبسايت شما لينك و پيوند مي زند؟ دوستانتان، شركاي تجاري‌تان و به صورت كلي اشخاصي كه مي شناسيد. كانال‌هاي اجتماعي خيلي براي شما ميتوانند مفید واقع شوند به شرطي كه از آنان سوءاستفاده نكنيد. دقت به موردها ذيل خالي از لطف نیست:

ليست اشخاصي را كه به وب سایت شما لينك و پيوند مي‌نمايد را تنظيم نمائيد: دايره ارتباطات خويش را با مشتريانتان از طریق كانال‌هاي اجتماعي افزایش دهيد. به پباده سازي وبسایت هاي كيفيت بالا و داراي ربط آنان لينك و پيوند بزنيد.گوش فرمائيد و در بيانات كمپاني فرماييد: اين شايسته ترين راهي ميباشد كه مي توانيد اعتماد و اعتبار براي خويش بسازيدكانال‌هاي اجتماعي و بكار گيري مخاطبانGoogle+ ، فیس‌بوك، Linkedin ، تويتر ازجمله كانال‌هاي اجتماعي مي‌باشند كه مخاطبان بسيار متعددي دارند و ميتوانند براي شما بسيار مفید باشند. پس تا ميتوانيد درين كانال فعال باشيد و مخاطبان متعددي را مجذوب خويش فرماييد.

اوامرو نواهيبايدهامخصوص بنويسيد، محتواي باارزش ايجاد فرمائيد

از كلمه ها كليدي به كارگيري نمائيدپيوسته بنويسيداجزا onsite را باصرفه فرمائيدبا افراد ديگر كه در حوزه شما فعال ميباشند درباره باشيد و با آنان بحث و بيان كرد‌وگو نمائيدلينك و پيوند‌هاي گران بها بسازيدنبايدهاتايپ كردن براي موتورهاي كاوش و تنظيم مطالب ضعيفاسپم

سعي بر گم راه كردن گوگل و يوزرها خويشبه چه شكل موتورهاي كاوش وبسايت‌ها را سكو‌بندي مينمايند؟اکنون‌كه مورد ها بالا را براي شما توضيح داديم، موقتا فاكتورهاي مهم در رتبه‌بندي را در چندين نكته برايتان بيان مي كنيم تا به‌راحتي بتوانيد مطالب را توده‌بندي نمائيد. پس موردها ذيل را با دقت مطالعه كنيد:

محبوبيت دامنه– يك‌سري تا backlink در دامنه شما و در صفحاتتان جاي‌داراست؟محبوبيت ورقه هاي سايتتان– يك سري تا backlink به کاغذ هاي يگانه زده‌ايد؟كاربرد لغات كليدي– چقدر از لغات كليدي در صفحاتتان استفاده كرده‌ايد؟مارك دامنه‌تان– مردم چقدر دامنه شمارا در اینترنت كاوش ميكنند؟( برای مثال ماهانه حدود 270000000 سرچ براي صورت‌بوك انجام مي‌پذيرد)كانال‌هاي اجتماعي- آيا مطالبتان قابليت و امكان اشتراك‌گذاري در كانال‌هاي اجتماعي رادارند؟

تغيير‌و تحول روزانه الگوريتم‌هاي گوگلالگوريتم‌هاي گوگل روزانه تغيير تحول مي‌نمايند و شما بايستي از آن‌ها آگاه گرديد. چراكه كارهايي كه روز قبل جايگاه وبسايت شمارا ارتقاء مي‌بخشيد چه‌بسا فردا سبب پنالتي شدن اینترنت سايت نوبت. پس همیشه پيرو اين الگوريتم‌ها باشيد. ولي شايد بپرسيد كه از كجا و چه طور اين الگوريتم‌ها را پيداكنيم و به فعاليت ببريم؟ شايسته ترين سايتهايي كه مي توانيد در آنان درپي الگوريتم‌هاي گوگل باشيد در Google Webmaster Blog و MattCutts میباشد.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : پيوند ,لينك ,خويش ,باشيد ,كليدي ,كردن ,موتورهاي كاوش ,كانال‌هاي اجتماعي ,اینترنت سايت ,براي موتورهاي ,پيوند كردن
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Roger alefbatour خـودکشیِ طنزآمیـز یا تو یا مــــــــــــــرگ انشاء بهترین مرکز درمان بواسیر بهترین خانوم دنیا Yung وبلاگ رشت